کلبه عاشقانه .

بادبادک ها هر چقدر هم که اوج بگیرند

هنوز با آن نخ ، اسیر زمین اند ...

من اما با تـــو ، با آغــــوش گرمـــت

با تمام آن بوســه هایت روی همین زمین به اوج میرســـم ... 

 

صادقانه بگویم حرفهایی دارم برای نگفتن و می دانم تو حرفهای نگفته ام را خوبتر می فهمی.

تنها همین کافیست که بدانی.

هر چه بیشتر انسانها را شناخته ام گرگها را ستایش کرده ام.

می دانم که تو این را خوبتر می فهمی...

 

 سایت عاشقانه خاطره ها

 

در دفتر خاطراتم نوشتم عشق زیباست...

استاد دفتر را دید و گفت:

این رویاست...

گفتم استاد!!

تو از عشق چه میدانی؟!

گفت : در عالم عشق ، عاشق همیشه تنهاست...!

 

سایت عاشقانه خاطره ها 

 

آتشی روشن کرده ام ،

و عهد بسته ام تا خاموش شدنش،

برایت دعا بخوانم .

تمام کارهایت رو به راه خواهند شد

چرا که من...

هیزمی دیگر در شومینه انداخته ام!!!

 

سایت عاشقانه خاطره ها

 

به ستوه آمده ام

از اين پيله ي تنگ و تاريک !

دلم لک زده براي پروانه شدن

رها کن مرا ... در هواي خود !

بال پريدنم باش

بگذار در هواي تو ...

پروانگي کنم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نویسنده : soheil
بیست تمپ
درباره سایت
تصویر وبلاگ

آرشیو سایت
امکانات

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 383
بازدید دیروز : 587
بازدید هفته : 383
بازدید ماه : 2127
بازدید کل : 49716
تعداد مطالب : 1326
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 1



IS

.

20Temp | بیستــ تمپابزار فتوشاپتصاویر وکتوردانلود نرم افزار گرافیکآموزش فتوشاپکاغذ دیواریپوسته و قالبقالب بلاگفا قالب پرشین بلاگقالب میهن بلاگکد و اسکریپت